خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
برای دنبال کردن محتوای جدید وبلاگ به سایت Monje.ir مراجعه کنید.
همچنین سایت جدید از امکان ثبت نام نیز بهره میبرد که در صورت صلاحدید میتوانید عضو شده و مارا در نشر محتوای ناب یاری رسانید.
ظهور قائم آل محمد (عج) محلی برای نشر ناب ترین مطالب مذهبی، شعر، دلنوشته های انتظار، حجاب و عفاف، آداب زندگی اسلامی، انقلاب و رهبری می باشد.
پیشاپیش از حضور سبز شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
با آرزوی بهترین ها
یا مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در آبان ۱۳۸۹ ثبت شده است


همه ما پنهانی و در نهان ، دل گفته هایی با خدا داریم

کسی از آن خبر ندارد و خود می گوییم و خدا شنونده است

آنچه در این پست می خوانید بخشی هایی از گفتگوهای “من و شما” با خداست:

همان خدا، همان خدای فراموش شده ای که به گاه بی کسی و درماندگی

سراغش را می گیریم … همان که هیچگاه ما را از یاد نمی‌برد . . .



گفتم: خسته‌ام

گفت: “لاتقنطوا من رحمة الله” از رحمت خدا ناامید نشید (زمر/۵۳)

بقیه در ادامه مطالب ...
 
  • علی آقاجانی


ای چشمه حیات، به چشمان داغدار

تاج قدم نما و نمی بر دلش گذار

گل کی شکوفه می‎دهد از قلب این شکاف؟

باران ببار بر ترک لحظه‎های تار

صد آسمان ستاره، هزاران هزار ماه

عالم سیاه و تار، چو خورشید در کنار

  • علی آقاجانی

گروه فرهنگی مشرق - در ادامه، بخش دوم از یادداشت علی اکبر رائفی‌پور را مطالعه می‌کنید. وی در این نوشتار به تحلیل موج آفرینی‌های تفکر حسین فهمیده در لبنان و قلب اروپا و نیز حضور جاسوس رسمی سازمان CIA در ایران می‌پردازد.

شکست طرح نظم نوین جهانی(دنیوی) در سال 2007یک سؤال مهم درباره اینکه چگونه جمهوری اسلامی ایران توانسته در مقابل جریان «فراماسونری» و «صهیونیسم» ایستادگی کرده و حتی جلوی آنها را در دنیا بگیرد مطرح است. چرا که این جریان قصد داشت در سال 2007 نظم نوین جهانی(دنیوی) را جشن بگیرد. برای این کار در سال 2006 جنگ با لبنان را آغاز می‌کنند ولی موفق نمی‌شوند. استراتژیست‌های داخلی و خارجی بر این قضیه صحه می‌گذارند که قرار بوده درسال 2007 نظم نوین صهیونیسم در دنیا برقرار و جشن آن برپا شود. شروع این پروژه در سال 2000 بود که طی 7 سال می‌بایست نتیجه می‌داد. در سال 2000 آقای جرج بوش به عنوان منجی مطرح شد و سر کار آمد.
در این مدل تبلیغات عظیمی برای جنجال‌سازی و ایجاد التهاب و ذهنیت در مردم به راه افتاد. حتی یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی (داریوش) هم برای این سال ترانه‌ای خواند و اشاره‌ای به اینکه سال 2000 چه سالی خواهد بود داشت. اما هیچ اتفاقی نیفتاد. سپس در 11 سپتامبر سال 2001 انفجار برج‌های دوقلو رخ داد.

  • علی آقاجانی

گروه فرهنگی مشرق-  نتایج تحقیقات این تیم، بسیار قابل توجه و تعمق بوده ولی تاکنون مسکوت مانده است. "مشرق" برای اولین بار، حقایق قابل توجهی را درباره روحیه شهادت‌طلبی نوجوانان 13 ساله و هم‌سالان «شهید حسین فهمیده» منتشر می‌کند. متن زیر، یادداشت رائفی‌پور درباره این طرح پژوهشی و تحلیل آن است.

سنجش روحیات حسین فهمیده‌های امروزسال گذشته پروژه‌ای را اجرا کردیم که براساس سنجش «سلاح استراتژیک انقلاب و جمهوری اسلامی» و شناخت دشمن از آن طرح‌ریزی شده بود. این طرح یک کار آماری دقیق در مدارس راهنمایی کشور بود که توسط تیمی از دانشجویان آمار و علوم اجتماعی اجرا شد. بر این اساس به سراغ دانش‌آموزان 13 ساله محصل در پایه سوم راهنمایی رفتیم. یعنی همان حسین فهمیده‌های امروز که برخی مدعی‌اند از تفکر شهدا دورند و عرقی نسبت به شهید فهمیده‌ها نداشته و مشغول بازی‌های رایانه‌ای‌اند و حتی...

برای این کار آماری، یک فیلم 10 دقیقه‌ای را سر کلاس برای دانش‌آموزان سوم راهنمایی نمایش دادیم. در این فیلم اثری از تشجیع و تهییج احساسات نبود و فقط برخی از اثرات کار حسین فهمیده اکران شده و گستره «موج انفجار شهادت‌طلبی» او به تصویر کشیده شده بود؛ موجی که از جنس موج عاشورایی است که طی 14 قرن کسی توان مقابله با آن را ندارد.
نتیجه این کار آماری بسیار قابل توجه بود. جامعه هدف، مدارس پایین شهر و بالای شهر تهران را در بر می‌گرفت. یعنی از معمولی‌ترین مدارس تا بهترین‌ها، غیرانتفاعی‌ها و مدارسی که مدیریت و فضای خاص دارند. نکته عجیب این بود که نتایج در کل این مدارس هیچ تفاوتی نداشت.

  • علی آقاجانی

به نام خالق هستی

نشریه منجی (عج)

با سلام خدمت تمام خوااندگان عزیز

دومین شماره از نشریه منجی (عج) منتشر شد ...

 دانلود از انجمن های تخصصی میهن یو

  • علی آقاجانی
سلام خدا جون

خیلی وقته باهات حرف نزدم ، شاید چون کارم گیر نکرده یادت نیوفتادم ، شاید گناهام باعث می شن ، شاید ......

خدا جون هر بار باهات حرف می زنم آروم می شم ، تو همیشه هستی ، تنها کسی که هیچوقت تنهام نزاشتی . خیلی وقتا فقط حرف زدن با تو آرومم می کنه . خیلی وقتا فقط تویی که می تونی گره از مشکلاتم برداری .

خدا جون خیلی باهات حال می کنم ، هر وقت که ازت کمک می خوام کمکم می کنی هیچ منتی هم رو سرم نمی زاری . خدا جون این تویی که بدون ضامن بهم روزی می دی و هیچی هم ازم نمی خوای.

خدا جونم وقتی باهات حرف می زنم انگار یه دستی میاد روی سینم و هرچی غم و غصه دارم از بین می بره ، یه دفعه خالی میشم ، راحت میشم ، انگار که اصلاً مشکلی نبوده.

خدایا ، خدای عزیزم ، به خاطره همه چی ازت ممنونم

خدایا بهم کمک کن که در مسیر تو قدم بردارم ، خدایا همه چیز به اراده تو انجام میشه ، خدایا کمکم کن بشم همونی که تو می خوای

خدا جون خودت گفتی از من بخواهید تا اجابتتان کنم ، خدا جون من خودتو می خوام

خدایا تو همیشه به یاده بنده هات هستی مکم کن که ما هم به یاده تو باشیم
خدایا فرج امام زمان (عج) رو برسان

  • علی آقاجانی