خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
برای دنبال کردن محتوای جدید وبلاگ به سایت Monje.ir مراجعه کنید.
همچنین سایت جدید از امکان ثبت نام نیز بهره میبرد که در صورت صلاحدید میتوانید عضو شده و مارا در نشر محتوای ناب یاری رسانید.
ظهور قائم آل محمد (عج) محلی برای نشر ناب ترین مطالب مذهبی، شعر، دلنوشته های انتظار، حجاب و عفاف، آداب زندگی اسلامی، انقلاب و رهبری می باشد.
پیشاپیش از حضور سبز شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
با آرزوی بهترین ها
یا مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۰ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به در خواست زیاد عزیزان مبنی بر اعلام نظر حقیر در باره مستند "ظهور بسیار نزدیک است" ، توضیحات زیر را مفید می دانم:

1. این مستند در نتیجه انتشار مقالاتی بود که از سال گذشته با موضوعیت مصداق سازی در فضای سایبری انتشار یافت و در همان برهه بنده مخالفت خود را با این مصداق سازی های قطعی اعلام نمودم  البته شایان ذکر است این موج چند سال پیش در کشورهای عربی عراق و لبنان آغاز شد و موجی از کتابها با موضوعیت نزدیکی ظهور و معرفی مصادیق آن این کشور ها را فرا گرفت که حقیر تعدادی از آن هارا در همان زمان انتشار مطالعه نموده ام(در زیر تصویر برخی از این کتب را می بینید)

 

کتاب اقترب الظهور نوشته عبده محمد حسن یوم الخلاص

  • علی آقاجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی همه ما بازیچه می شویم!!!

چند روزی است که پیامکی خاص با عنوان خبر به درک واصل شدن "عبد الله  بن جبرین"  به صورت گسترده در حال انتشار است.

محتوای این پیامک:

"به درک واصل شدن عبد الله بن جبرین مفتی اعظم وهابیون عربستان و صاحب فتوای تخریب حرمین عسکریین مبارکباد(به بقیه شیعیان اطلاع رسانی کنید)".

جالب اینجاست که این خبر سال گذشته دقیقا در تاریخ سی بهمن ماه 1388 به همین شکل منتشر گشت و دو سه روزی به عنوان خبر اول ، میهمان ناخوانده گوشی های همراه ما بود.

و جالبتر اینکه "عبد الله بن جبرین " در تاریخ در 22 تیرماه 1388 (هفت ماه قبل از تاریخ بالا) بر اثر یک بیماری مزمن و طولانی، در سن 78 سالگی به درک واصل شده بود.(1)

براستی  چرا در تاریخ واقعی مرگ بن جبرین چنین خبری پخش نشده  و این موضوع هفت ماه بعد در میان شیعیان گسترش می یابد ،  یعنی چند روزی مانده به آغاز هفته وحدت و اینبار امسال اندکی مانده به ایام شریف فاطمیه دوباره این خبر در سطح وسیع توسط خود شیعیان پخش می گردد !

از میان 29 پیامکی که تا کنون در باره این موضوع طی دو سه روز اخیر برای حقیر فرستاده شده است حد اقل 10 مورد آن مربوط به عزیزان صهیونیست پژوه می باشد!

  • علی آقاجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اتفاقات  و تحولات اخیر خاورمیانه آنچنان که پیش تر نیز در جریان تحلیل فیلم 2012 (یک سال و نیم پیش) و پیش تر در باره ملک عبد الله در دانشگاه علم و صنعت  (سه سال پیش)هشدار داده بودم.

حقیر نا آرامی های خاورمیانه را در راستای پروژه 2012 تحلیل می نمایم و همانطور که در سخنرانی در شهرک شهید محلاتی و قبل تر از آن در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام نمودم جریان صهیونیزم درآمادگی کامل برای معرفی مهدی و مسیح موعود به سر می برد .البته مراد این است که نباید بگذاریم این بیداری اسلامی در راستای پروژه ۲۰۱۲ مورد سو استفاده قرار گیرد چراکه دشمن تمام سعی خود را خواهد کرد تا این انقلابها را مصادره به مطلوب کند و با دادن چند امتیاز کوچک افراد خود را بر سر کار بیاورد ما نتیجه ۳۲ سال استقامتمان در مقابله با جبهه شیطان  و خون هزاران شهید را امروز خواهیم گرفت.

از آنجا که قرار بود در سال 2007 آخر الزمان ایشان محقق گردد اسامه بن لادن به عنوان امام زمان معرفی شده بود لیکن در سال 2006 یعنی یک سال قبل از آخر الزمان خیالی شان،  ماشین جنگ صهیونیزم برای سلطه علنی بر جهان و فتح آخرین سنگر یعنی ایران  نا کام ماند  و غول بی شاخ و دم یهود موسوم به چهارمین ارتش قدرتمند جهان در مقابل 2000 نیروی رزمنده حزب الله شکست مفتضحانه ای خورد تا بار دیگر شعار "لا حول و لا قوه الا بالله العای العظیم" برجهان طنین انداز شود. و خیال واهی تسخیر ایران همچنان دست نیافتنی و رویائی باقی بماند.


  • علی آقاجانی