خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
برای دنبال کردن محتوای جدید وبلاگ به سایت Monje.ir مراجعه کنید.
همچنین سایت جدید از امکان ثبت نام نیز بهره میبرد که در صورت صلاحدید میتوانید عضو شده و مارا در نشر محتوای ناب یاری رسانید.
ظهور قائم آل محمد (عج) محلی برای نشر ناب ترین مطالب مذهبی، شعر، دلنوشته های انتظار، حجاب و عفاف، آداب زندگی اسلامی، انقلاب و رهبری می باشد.
پیشاپیش از حضور سبز شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
با آرزوی بهترین ها
یا مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

     بار ها عرض کرده بودم که با وجود برنامه هایی که برخی شبکه های ماهواره ای در مورد حقیر پخش می کنند  قصد پاسخ دادن به اراجیف آن ها را ندارم. لیکن مورد اخیر توسط برخی داخلی ها نیز دامن زده شد و اینگونه پنداشتم که عدم پاسخ به آنها در فضای داخلی به نوعی تایید تمامی گفته هایشان و از طرفی دیگر احترام به در خواست پژوهشگران عزیز میهنمان مبنی بر پاسخ به این مطالب باشد.

     چندی پیش در جریان جلسه پرسش و پاسخ یکی از برنامه هایم  یکی از دانشجویان جوان و پژوهشگر در عرصه صهیونیزم اعلام نمود قصد ساختن مستندی در حوزه پوشاک دارد و از بنده خواست که همان جا در مقابل دوربینش (یک دوربین کاملا آماتور) در موضوع مذکور توضیحاتی دهم و بنده نیز با کمال میل پذیرفتم.

     اما ظاهرا شبکه من و تو در برنامه ای به تمسخر مستند ساخته شده توسط این جوانان می پردازد و گویا ایده این برنامه را از سایت خبری آینده نیوز می گیرد که به زعم خودش سخنان بنده را نقد کرده است. همچون روال سابق پاسخ من و تو را نمی دهیم لیکن جواب این سایت خبری را خواهیم داد که البته پاسخ اولی هم خواهد بود.

  • علی آقاجانی
آنچه در منطقه در حال وقوع است بی شک به کوزه ای می ماند که با پرشدن آن صدایش تغییر یافته و این تغییر روزبه روز بیشتر نمود دارد.

     عزیزان ، امروز می خواهیم میوه ای را بچینیم که نتیجه 32 سال استقامتمان و 400 هزار خونی است که در راه خدا داده ایم.

     چند سال باید بگذرد تا چنین فرصتی دست ما بیاید که اینچنین مردم مسلمان علیه حکام جورشان بشورند؛ عزیزان اتفاقات منطقه بی شک به سود اسلام رقم خواهد خورد ؛ هرچند شیاطینی در برخی کشورهای عربی در پی این هستند به قول "حسنین الهیکل مصری" با نژادی (عربی) کردن انقلاب های منطقه ایران را به جای اسرائیل و شیعه را به جای یهود جا بزنند.

     و این یعنی آخرین حربه یهود و قمار بر سر موجودیتش .

     دوستانی که زبان عربی می دانند این یک وظیفه شرعی است که با رفتن در سایت های انقلابیون عربی تا می توانند شعارهای وحدت بخش پخش کنند و به ایشان بفهمانند ایران همیشه مدافع مردم آنهاست. و شیعه و سنی در کنار هم تا آخرین قطره خون خواهند ماند ؛ به ایشان باید هشدار داد تا بار دیگر همچون جنگ عراق و ایران زمین بازی توسط صهیونیست ها تعریف نشود و مسلمان توسط مسلمان کشته نشود.

     این بیش فعالی صهیونیست ها (اجلاس بیلدربرگ در سوییس) نشان از سردرگمی آنها دارد و بعید نیست همچون فردی که در حال غرق شدن است به هرکاری مبادرت ورزند.

     اتفاقی که دوبار تاکنون رویداد ، شگفتی بود که بی شک بازی دو سر باخت برای اسرائیل است و آن یورش مردمی از هر سو به مرزهای فلسطین عزیز است.

     برادران و خواهرانم تا می توانید از الان برای روز قدس کار کنید ؛ روز قدس امسال باید بی نظیر باشد باید شور روز قدس تمام جهان اسلام را بگیرد . از الان در تالارهای گفتمان عربی و اسلامی وارد شوید و شعار های وحدت بخش بدهید و هرچقدر هم ناسزا شنیدید شکیبایی به خرج دهید و هشدار دهید تا مبادا انقلاب هایشان را صهیونیست ها مصادره نکنند و خط قرمز تشخیص انحراف انقلاب هایشان قطعا دشمنی با اسرائیل و قطع هرگونه رابطه با این غده سرطانی است .

     فرموش نکنید هر آنکه زبان انگلیسی و عربی می داند باید در این جهاد شرکت کند. و عزیزانی که آدرس این سایت ها را دارند در بخش نظرات به دیگر دستانشان معرفی کنند.

""" به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است. """

برگرفته از وبلاگ صهیون ستیزی

  • علی آقاجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

درخواست مکرر دانشجویان ، حقیر را به نگارش این مقاله واداشت تا اگر شبهه ای وجو دارد ان شاءالله بر طرف گردد.

مرحوم مجلسی می گوید : بداء در لغت بمعناى آشکار شدن و رخ دادن کارى و دست کشیدن از کارى در حین انجام آن و امثال آن آمده است، و در اینکه آیا بداء در مورد خداى تعالى بچه نحو است و بچه معنا است احتیاج ببحث مفصلى دارد که در باب اصول عقاید علماى شیعه تحقیقاتى در این باب فرموده‏اند و در اصول کافى نیز بابى در بداء عنوان کرده و قسمتى از اخبار بداء را نقل میکند هر که اطلاع کافى از آنها خواهد بکتب مفصله‏اى که در این باره نوشته شده و یا بشروح اصول کافى مراجعه کند.

اصول کافى-ترجمه کمره‏اى، ج‏1، ص: 623: کلمه بداء در لغت و عرف به معنى همان ظهور چیز بى‏سابقه است که به فارسى مى گویند رخداد و معنى پشیمانى و جهل و نادانى در مفهوم آن نیست و در بعضى موارد به مناسبت و قرینه از آن استفاده مى‏شود، مى‏گوید: مى‏خواستم بروم به شهربانى، یا داشتم مى‏رفتم و متوجه شدم که تحت تعقیب هستم و بداء برایم حاصل شد، یا داشتم مى‏رفتم بازار یادم آمد که میهمان دارم و بداء حاصل شد یا آنکه مى‏خواستم بروم میان جنگل وقتى نزدیک شدم دیدم شیرى در آنجا است و بداء برایم حاصل شد. همچنین در  کتاب "آداب راز و نیاز به درگاه بى نیاز"، ص: 316 آمده است :

مراد از بداء آن است که خداى تعالى تحت شرایطى کارى را مقدر فرموده است ولى با عوض شدن شرایط و مناسبات آن امر مقدر نیز تغییر پیدا مى‏کند این تغییر گرچه معلوم حق تعالى است ولى کسانى که به لوح محو و اثبات دست پیدا کردند گمان مى‏کردند که آن امر بدون تغییر واقع خواهد شد ولى پس از وقوع معلوم مى‏شود که این امر قطعى نبوده و تحت آن شرایط خاص امکان وقوع داشته اکنون که شخص نیایشگر شرایط جدیدى را به وجود آورده آن امر مقدر تغییر کرده است‏

  • علی آقاجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

روزپانزده خرداد سعادتی نصیبمان شد تا در جلسه ای  خصوصی خدمت مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیه الله مکارم شیرازی (دامت برکاته) برسیم  و گزارشی از تحقیقات و پژوهشهایمان خدمت ایشان تقدیم کنیم.

در این جلسه ، حقیر گزارش نسبتا مبسوطی از فتنه وهابی ها در حرمین شریفین دادم و در باره منار جمرات و ساختمان ابراج البیت مواردی را خدمت ایشان تقدیم نمودم.

آیه الله مکارم شیرازی رائفی پور

که البته نا گفته نماند ایشان در این حوزه  بسیار بسیا آگاه بودند و این برای حقیر افتخاری بود تا علاوه بر زیارت مجدد ایشان (قبلا در زمان دانشجویی خدمتشان رسیده بودم) از تسلط علمای شیعه بر مسائلی که در جهان اسلام در حال وقوع است به خود ببالم.

خوب است بدانید مراجع شیعه  فتوا داده هنگام رمی جمرات مکان قبلی منار و آن محدوده در دیوار باید هدف سنگهای  شیطان شکن شیعیان قرار بگیرد.

البته حقیر خوشحالم که به همراه دیگر پژوهشگران عزیز در این عرصه از جمله دکتر شفیعی سروستانی توانستیم پرده از این اقدام کثیف برداریم  و حساسیت لازم به این مسئله و تحرکات وهابیت خبیث در حرمین شریفین را بوجود آوریم.

و بنده نیز علاوه بر سخنرانی در این باره با پیشنهاد طرح ساخت منار رمی جمرات  در مشهد مقدس (همانگونه که قبلا عرض کردم این پیشنهاد  فقط با هدف ایجاد موج رسانه ای و مطرح شدن این توطئه در مجامع پژوهشی طرح شد و ابدا به معنی این نبود که واقعا ساخته شود) سهمی اندک در این جریان داشته باشم.

بلاخره گاها باید از استراتژی "سیبل" نیز استفاده کرد به معنی که با بیان مطلبی عجیب نگاه ها را به موضوعی خاص جلب کنیم.

برای مثال فرض کنید که فردی در حال دزدی از مغازه ای است و هرچه  سعی می کنید تا توجه مردم را به این حادثه جلب کنید فایده ای نداشته باشد. در این حالت شما مثلا می توانید بگویید: در فلان مغازه به هرکس یک رایانه رایگان می دهند ، این مطلب باعث می شود مردم به سوی آن مکان یورش ببرند و متوجه دزدی شوند. فلذا با این طرح توجهات به این جلب شد که مگر منار جمرات به لحاظ نمادین چه اهمیتی دارد؟ و چرا اطرافش را دیوار کشیده اند؟ چرا طراح و معمار این مکان شریف باید یک فراماسونر شیطان پرست(سر نورمن فاستر) باشد؟

به امید ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) که صد البته نزدیک است.

برگرفته از وبلاگ صهیون ستیزی

  • علی آقاجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

سالها به این می اندیشیدم که مهمترین شرط ظهور چیست؟

و امروز پس از بررسی های فراوان می گویم تربیت نسل و کادر سازی!

عزیزان امام علی (ع) 25 سال خانه نشین شد چون سرباز نداشت

ببینید اوضاع چقدر فاجعه بار بود که تنها کسی که برای دفاع از امام زمان خود و حریم ولایت قیام کرد فقط و فقط خانم فاطمه زهرا (س) بود واین یعنی اینکه برای دفاع از حریم ولایت دشمن تا آخرین سنگر دفاعی جلو آمده است چون هیچ لایه دفاعی دیگری وجود نداشت! چون نسلی تربیت نشده بود!

دفاع از مادر

  • علی آقاجانی