خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اى باغ آرزوهاى من! مرا ببخش که آداب نجوا نمى‌دانم

خط خطی های انتظار

اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
برای دنبال کردن محتوای جدید وبلاگ به سایت Monje.ir مراجعه کنید.
همچنین سایت جدید از امکان ثبت نام نیز بهره میبرد که در صورت صلاحدید میتوانید عضو شده و مارا در نشر محتوای ناب یاری رسانید.
ظهور قائم آل محمد (عج) محلی برای نشر ناب ترین مطالب مذهبی، شعر، دلنوشته های انتظار، حجاب و عفاف، آداب زندگی اسلامی، انقلاب و رهبری می باشد.
پیشاپیش از حضور سبز شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
با آرزوی بهترین ها
یا مهدی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

انتظار تاکسی و انتظار فرج !

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۱۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 انتظار تاکسی و انتظار فرج !

کلافه و کمی عصبی

به ساعت مچی ام نگاه می کنم

حدود یک ساعت است که به انتظار تاکسی ایستاده ام

هر ماشینی که می ایستد فارغ از تاکسی . شخصی. آژانس یا خط واحد بودنش به سرعت پر می شود!

و مردم

هنوز ماشین نیایستاده به در آن هجوم می برند

السابقون السابقون...

همه از وضع موجود خسته اند

آه

دلتنگم

فریاد بر می آورم

در درونم

ای مردم

اگر همین قدر که اکنون در انتظار تاکسی ایستاده اید

اگر همین قدر که اکنون تشنه ی یک ماشین اید!

اگر تنها به همین اندازه

منتظر او بودید...

آه...

کسی در درونم ندایم می دهد:

تو چه طور؟

تو چه قدر تشنه ی اویی؟

تو چه قدر به انتظار ایستاده ای؟

نمیدانم!

دلتنگ می شوم

دلنتگ اویی که عمری است در انتظار است

و من

از حضور او جا مانده ام

و فارغ از او

زندگی می کنم

زندگی!

و نامی گزاف برای خود برگزیده ام:

"شیعه ی اثناعشری"

شاید تشبیه درستی نباشه...اما...



  • علی آقاجانی

صاحب زمان

عج

انتظار

MONJE

حرف دل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی